Üniversite öncesi öğrencilerin hem eğitim hayatlarında hem de bireysel olarak almaları gereken eğitimin kalitesinin önemini kavrayan bir marka olarak GOADA, bu durumun öneminin layığıyla dikkate alınacağı İngiltere Yaz Okulu – Oxford programı paketini öğrencilerle buluşturmaktadır.
Oxford’da, 1953’te kurulmuş olan St. Claires’te gerçekleştirilecek olan bu iki haftalık yaz okulu programı içerisinde oldukça büyük bir kampüsü bulunan bu okulun hem yetişkinler için, hem gençler için hem de çocuklar için ayrılmış üç farklı bölümünde de öğrencilerin vakit geçirme imkanları bulunur.
Okulun en dikkat çekici olgusu, 1977 yılından itibaren öğrencilerine vermeye başladığı “IB diploma eğitimi”dir. Bu eğitim genelde üniversite öncesi çağda bulunan öğrencilere verilerek öz disiplin, öz güven, her daim öğrenmeye meraklılık, üst düzey düşünebilme yetkinliklerine sahip olma gibi özellikleri kazanmalarına yardımcı olunmaktadır. Aynı zamanda okulda bulunan sosyal alan imkanlarıyla da öğrencilerin kendilerini bu alanlarda geliştirmeleri sağlanır.
Yaz Okulu Programları Öğrencilere Ne Gibi Kazanımlar Sağlar?
GOADA olarak düzenlediğimiz programlarda yer alan öğrencilerimize, her şeyden önce katıldıkları her bir programda vizyonlarını genişletmelerinde yardımcı oluyoruz. Özellikle Bath yaz okulu programını ele alırsak, öğrencilerin bu programda yoğunlaştırılmış programla öğrenecekleri İngilizce dilini yerinde kullanım imkanı sunarak İngilizce bilmenin önemini birebir deneyimlemelerini sağlıyoruz.
Aynı zamanda İngilizce dilini yerinde öğrenebilmenin verdiği özgüvenle bu dile ait kültürel ve sosyal yapıyı da aynı süreçlerde birebir deneyimleme imkanlarını değerlendirmelerini sağlayarak yeni bir dil ve yeni bir kültürü aynı potada harmanlayarak gelişim göstermelerine yardımcı oluyoruz.
Yeni nesil öğrencilerin bilgiyi sadece kitaplardan vb. somut araçlardan değil, birebir deneyimleyebildikleri yollardan öğrenme isteklerinin farkında olan bir marka olarak programlarımızda öğrencilerin her şeyi kendi katkılarıyla öğrenmelerini sağlamaya çalışıyoruz. Bireysel deneyimlerinden çıkarımlar yaparak, ayrıca grup çalışmalarında disipline olma; güven sağlama, güven duyma ve yardımlaşma gibi konularda da öğrenme süreçlerini hep canlı tutmalarına teşvik aracı oluyoruz.